25 / 05 / 2019

Juga a més de 40 jocs educatius! i registra't i guanya regals!

El diari familiar!

La NASA detecta dos planetes de mida similar a la Terra

dimarts 20 de Desembre de 2011

La NASA ha descobert dos planetes d’una mida similar a la Terra i que orbiten al voltant d’una estrella que es troba distant, fora del nostre propi Sistema Solar.

Tot i que aquests planetes són massa calorosos perquè s’hi pugui desenvolupar vida, l’agència espacial ha rebut aquesta notícia amb esperança perquè considera que només és qüestió de temps trobar un altre planeta habitable.

Els nous planetes s’han batejat amb els noms de Kepler-20e i Kepler-20f i se sumen a la descoberta que a principis de mes ja va anunciar l’equip de la missió Kepler, d’un planeta de temperatura similar a la de Terra, però molt més gran. La Kepler treballa des de fa tres anys per trobar nous planetes amb condicions semblants a les de la Terra.

David Charbonneau, professor d’astronomia de la Universitat de Havard, ha destacat que, al sistema de la Kepler-20, els planetes rocosos i petits i els gasosos i grans s’alternen, a diferència del que passa al nostre sistema solar.

Comentes?

Has de registrar-te per deixar un comentari.

Publicitat