14 / 11 / 2025

Juga a més de 40 jocs educatius! i registra't i guanya regals!

El diari familiar!

Diuen que la roba de cap d’any haurà de ser rosa

dissabte 31 de Desembre de 2011

Falten poques hores per donar la benvinguda a l’any 2012 i cal tenir-ho tot a punt per atraure valors positius, com la sort, la salut o l’amor. Sobretot, cal triar la roba interior.

Hi ha una cosa que no pot faltar mai en un una nit de Cap d’Any: una peça de roba interior vermella! Aquest color va associat a la força, la vitalitat i el positivisme!

 Però, alerta! Si l’any és de traspàs, com és el cas del 2012, es recomana canviar el vermell pel rosa. També diuen que és vàlida per atraure la sort i la felicitat una peça de roba interior de color groc, però s’ha de posar del revés i girar-la del dret després de la mitjanit.
No hem d’oblidar que, per a que tots aquests desitjos es facin realitat, la roba interior ha de ser regalada.

Comentes?

Has de registrar-te per deixar un comentari.


Cerca

loading...

Publicitat


 Powered by Max Banner Ads 

Les notícies de la portada

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Video Chat With Girls 1v1 2025

21 Març 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Shemale Video Sex Chat

21 Març 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Free Video Sex Chat 2025

21 Març 2025

Més notícies

Hem sortit a...

Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors