14 / 11 / 2025

Juga a més de 40 jocs educatius! i registra't i guanya regals!

El diari familiar!

Un fotògraf català guanya el World Press Photo 2011

dilluns 13 de Febrer de 2012

El fotògraf de la ciutat catalana de Santa Coloma de Gramanet, Samuel Aranda, ha guanyat el premi amb més prestigi del món del fotoperiodisme, el World Press Photo 2011.

Aranda ha guanyat el guardó amb aquesta fotografia, on es veu com una dona vestida amb un vel integral de color negre abraça un jove sense samarreta. El noi és un opositor del president autoritari del Iemen i es troba ferit després de patir la repressió del règim.

La fotografia està feta en una mesquita convertida en un hospital per atendre les víctimes de les lluites contra el president Ali Abdallah al-Saleh. Al 2011 la població del Iemen també es va apuntar a la Primavera Àrab, les revoltes populars que es van encendre en molts països àrabs per reclamar una democratització de la societat.

Samuel Aranda és fotoperiodista des de l’any 2000, quan amb 21 anys va agafar la càmera i se’n va anar al Pròxim Orient per cobrir el conflicte entre Israel i Palestina. El fotoperiodisme és un tipus de fotografia que explica les notícies i la realitat a través de les imatges.


Comentes?

Has de registrar-te per deixar un comentari.


Cerca

loading...

Publicitat


 Powered by Max Banner Ads 

Les notícies de la portada

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Video Chat With Girls 1v1 2025

21 Mar 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Shemale Video Sex Chat

21 Mar 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Free Video Sex Chat 2025

21 Mar 2025

Més notícies

Hem sortit a...

Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors