Aquest migdia s’ha fet el sorteig dels vuitens de final de la Champions League, la competició més important d’Europa a nivell de clubs de futbol. El Manchester City, un dels equips més forts d’Europa jugarà contra el Barça.
El Reial Madrid i l’Atlètic de Madrid han tingut més sort en el sorteig de Nyon (Suïssa) i jugaran, el primer (el Reial Madrid) contra el Schalke 04 i el segon (Atlètic de Madrid) contra el Milan. El Barça se les haurà de veure contra un dels equips més en forma del continent europeu,el Manchester City de  Yaya Touré, Sergio (Kun) Agüero o Edin Dzeko.
Els jugadors del Barça es retrobaran amb el migcampista Yayá Touré, conegut pels seu potent xut des de fora de l’à rea i les seves aventures individuals com el gol que va marcar en aquesta final de la Copa del Rei.
D’altra banda, el Manchester City també li resultarà familiar als aficionats del Barça perquè compta amb dos directius que havien estat al club blaugrana: Txiki Begiristain i Ferran Soriano.
3 comentaris
TOMÀS says:
Des 16, 2013
Molt bé!!!
Canviant de tema, hem trobat a faltar alguna notÃcia que valori la Marató de TV3 d’aquest any. En direu alguna cosa? Moltes grà cies!
Josep LluÃs Silva says:
Des 16, 2013
SÃ, en publicarem una el dimecres que és quan publiquem notÃcies de món locals
TOMÀS says:
Des 18, 2013
Grà cies, Josep LluÃs! Estarem pendents!