07 / 11 / 2025

Juga a més de 40 jocs educatius! i registra't i guanya regals!

El diari familiar!

Unicef denuncia les penúries dels nens de Nigèria per culpa de Boko Haram

dijous 16 d' Abril de 2015

Aquesta setmana l’ONG Unicef ha publicat un informe sobre la situació que està vivint la infància a Nigèria per culpa del grup terrorista Boko Haram.

Una foto de Michelle Obama sostenint el rètol “Bring back our girls” va donar la volta al món i va portar a les portades dels diaris a les més de 200 nenes de Chibock (Nigèria) segrestades pel grup armat Boko Haram fa just un any.

Però l’ONG Unicef recorda darrere de les 200 nenes, hi ha moltes més nenes i nens. Uns 800.000 menors s’han vist obligats a fugir de la violencia a Nigèria i la regió.

De fet, el grup Boko Haram havia començat a fer segrestos un any abans del mediàtic cas de les nenes de Chibok. I encara avui, els nens i les nenes del nord-est de Nigèria, i de bona part de la regió del llac Txad, no poden anar a l’escola, segons denuncia Unicef a l’informe publicat aquesta setmana. “Missing Childhoods” (Infàncies perdudes) (PDF).


Comentes?

Has de registrar-te per deixar un comentari.


Cerca

loading...

Publicitat


 Powered by Max Banner Ads 

Les notícies de la portada

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Video Chat With Girls 1v1 2025

21 Març 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Shemale Video Sex Chat

21 Març 2025

silueta_periodista

Free Random Video Chat – Free Video Sex Chat 2025

21 Març 2025

Més notícies

Hem sortit a...

Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors Diari Win: Diari familiar per a nens i preadolescents sponsors