
Un home que estava totalment ebri (borratxo) va robar un gat i al dia següent va publicar de manera anònima un anunci buscant l’amo del gat per poder-li tornar, demanant perdó pel robatori i les molèsties ocasionades.
Aquest robatori tan curiós es va produir als Estats Units aquest estiu. Un home, clarament intoxicat per la beguda va robar un gat. El dia següent, en veure el que havia succeït, va voler publicar un anunci a Internet. A l’anunci hi penja una fotografia i descriu el gat: ulls tristos, amb un collar que hi posa Django i afirma que va ser un accident. Exactament escriu: “Si ets el propietari de Django, m’agradaria tornar-te’l. He estat donant-li formatge tot el dia i no m’agradaria que fes les seves necessitats al meu apartament”.
L’anunci el va publicar al portal Craiglist. Aquest tipus de webs ajuden als usuaris a poder vendre, buscar, trobar, comprar productes i serveis de tot tipus a la xarxa.
Aquesta notÃcia ha donat la volta el món, però hi ha el dubte que sigui veritat o no, ja que podria tractar-se d’una broma.











